Organizator:

Sięgnij po Złoty Medal Grupy MTP targów EXPOPOWER

Podziel się

Termin zgłoszeń upływa 10 kwietnia.

ZŁOTY MEDAL to nie tylko nagroda, to strategia promocji nagradzanych firm, która zaczyna się na targach Grupy MTP.

ZŁOTY MEDAL - NAGRODA EKSPERTÓW

Do konkursu o Złoty Medal Grupy MTP rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie.

Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal Grupy MTP jest zatem  potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.

ZŁOTY MEDAL - WYBÓR KONSUMENTÓW

Po werdykcie Sądu Konkursowego i przyznaniu Złotych Medali wybranym produktom, zaczyna się kolejny etap rywalizacji. Od początku 2012 roku, również przedstawiciele branży i konsumenci mogą w osobnym konkursie Złoty Medal Wybór Konsumentów oddawać swoje głosy na najlepszy w ich opinii produkt targów. Głosowania prowadzone są na stronie www.zlotymedal.com.

 

PAKIET ZŁOTYCH KORZYŚCI!

Pakiet medalisty to komplet materiałów promocyjnych i świadczeń ze strony Grupy MTP, adresowanych do firm, które uzyskały Złoty Medal za zgłoszony produkt. Pakiet obejmuje m.in. klasyczne materiały BTL w wersji drukowanej, pliki i projekty w wersji elektronicznej do dalszego wykorzystania oraz wybrane usługi PR i reklamowe.

Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie

  • Prestiżowa statuetka Złotego Medaluoraz dyplom,
  • Logotypwraz z księgą znaku,
  • Szablon reklamypromującej laureata,
  • Stand A4z logo Złotego Medalu,
  • Duża naklejka z logo Złotego Medaluumożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym.

Kampanie kierowane do zwiedzających i wystawców

  • Szczegółowe opisy nagrodzonych produktóww elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, mapkach, planach i folderach dla Zwiedzających. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa.
  • Umieszczenie listy wyróżnionych produktóworaz informacji promocyjnych na stronach internetowych MTP (www.grupamtp.pl, www.zlotymedal.com, strony poszczególnych targów, media społecznościowe).
  • Oznaczenie laureatów Złotego Medaluna elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów

Informacje w mediach

  • Kampania w branżowych serwisach informacyjnychi na stronach laureatów
  • Wysyłka informacji prasowycho laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych
  • Wywiady z laureatami Złotego Medalu– Wybór Konsumentów i nagród specjalnych - Promocja laureatów w social media oraz dalsza promocja na stronach korporacyjnych i w mediach

Gale i konferencje

  • Udział w uroczystym wręczeniu nagród– prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy.
  • Profesjonalne zdjęcia i filmz ceremonii wręczenia nagród

Głosowanie konsumentów

  • Udział nagrodzonych Złotym Medalem produktów w dodatkowym konkursie o Złoty Medal Wybór Konsumentówi możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń promocyjnych.  W plebiscycie łącznie oddano już ponad 700 000 głosów za pośrednictwem strony internetowej

Pozostałe elementy Pakietu

  • Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych
  • Otrzymanie szczegółowego raportu medialnego - ok 1,5 miesiąca po targach
Regulamin strefa wystawcy

Masz pytania? Skontaktuj się!

Agnieszka Polacka